BrandNewGame

GameStorm: Gamification live!

“Managers do things right. Leaders do the right things. Game Changers do the right things right now!” – Bart Hufen, founder BrandNewGame.

Wie gingen u voor?
Onder andere het management team van BCC, BelCompany, Fontys Hogescholen, Foot Locker Europe, Nationale Nederlanden, TomTom, Vodafone en Ziggo.

Verander management 3.0!
De belofte die we durven doen op basis van de ervaring die we hebben, is dat we binnen een halve dag samen met de zes belangrijkste MT leden van jouw organisatie tot een potentiële winst van minimaal een miljoen euro kunnen komen. Hoe – dat lees je hieronder!

Wordt zelf een GameStorm Trooper en schrijf je in voor het volgende event! Als officieel gecertificeerd GameStorm Trooper mag je de GameStorm methodiek gebruiken om opdrachtgevers te helpen met hun verander-vraagstukken. Klik HIER

Top 9 prioriteiten per kwartaal
Deze – door BrandNewGame ontwikkelde – brainstorm methodiek helpt opdrachtgevers om inzichtelijk te maken welke drie voornaamste obstakels medewerkers weerhoudt de gestelde organisatiedoelstellingen te bereiken. Vervolgens bepalen de deelnemers welk (huidig) destructief gedrag de obstakels in stand houdt en welk (toekomstig) constructief gedrag deze obstakels kan overwinnen. Hieruit komen de Top 9 prioriteiten die binnen je organisatie destructief en constructief zijn ten opzichte van het gestelde doel. Het identificeren daarvan is de eerste stap in de richting van verandering (en progressie).


Ten slotte wordt tijdens de eerste GameStorm sessie samen berekend hoeveel dat destructief gedrag kost en wat het constructief gedrag kan opleveren. De GameStorm duurt een halve dag en wordt gespeeld met 6 of 8 organisatieleden – idealiter van diverse afdelingen.

Draagvlak voor verandering
Doordat de spelers zelf stemmen op de acties waarvan ze het meest succes verwachten is er direct draagvlak en ondernemerschap. Als deliverable levert BrandNewGame een excel-overzicht met de genoemde obstakels, gewenste acties en potentiële winst. De gekozen verander-acties worden opgepakt door degenen die ze ter tafel hebben gebracht en vier keer per jaar komen we samen om de progressie te meten.
De sessies die tot nu toe voor BCC, Footlocker Europe, KLM, TomTom, UWV en Ziggo zijn gedaan leverden per sessie al snel meer dan een miljoen euro potentiële winst op! Het Game Changing programma van BrandNewGame helpt uw verandering op gang te brengen in 4 tot 12 maanden waarin de organisatie échte progressie boekt!

Nieuwsgierig geworden? Bel of email ons voor een afspraak info at brandnewgame.nl