Lezingen en Workshops Q4 2015

Voor de globetrotters die Bart liever in levende lijve zien dan online (we kunnen het ons niet voorstellen, maar dan toch). Hierbij een overzicht van evenementen in binnen- en buitenland waar hij de komende maanden zal spreken over zijn grootste hobbies: game design in relatie met agility, branding en verander management.

Bart Hufen tijdens Creative Trends 2011Tijdens deze workshops en lezingen zal hij de nieuwste inzichten – en ervaringen van recente projecten delen en zélfs een aantal modellen uit zijn nieuwe boek (publicatie in 2016) ‘Laat op je werk spelen’. Leuk als je erbij kunt zijn in binnen- of buitenland op:

Adfolive (NL) : 15-9 2015 workshop Gamification (besloten sessie)
Universiteit van Amsterdam (NL): 23-9 2015 workshop doelstelling bepalen voor serious games (besloten sessie)
Universiteit van Amsterdam (NL): 7-10 2015 workshop project management & productie van serious games (besloten sessie)
Amsterdam Dance Event ADE (NL): 15-10 2015:  hier leidt ik een panel discussie over ‘music for games and other media‘ (open sessie voor Ade bezoekers)
Bosnia Agile Day (Sarajevo): 17-10-2015 presentatie hoe game mechanieken organisaties kunnen helpen meer agile en responsive te worden (open sessie)
Agile in Africa (Ghana – Accra): presentatie hoe game mechanieken organisaties kunnen helpen meer agile en responsive te worden (open sessie)
Inzet op maat (NL): 3-11-2015 presentatie over gamification en voorbeeld projecten (inschrijven via de website van de organisatie)
Tomorrow At Work: 10-11 2015 workshop twee GameStorm workshops om organisaties te helpen doelstellingen te bepalen, obstakels te benoemen en Top 9 ‘stop & start acties’ te verzinnen om echte vooruitgang te boeken.
HRM & het onderwijs (NL): 17-11 2015 presentatie over gamification en voorbeeld projecten (inschrijven via de website van de organisatie).
HR Goes digital (NL): 19-11 2015 presentatie over gamification en voorbeeld projecten (inschrijven via de website van de organisatie).

De meeste sessies gaan over de inzet van gamification, serious games en ‘game thinking’ binnen veranderprocessen zoals we het toepassen bij opdrachtgevers als Fontys Hogescholen, Foot Locker Europe, NN Group (wereldwijd) en Vodafone. We focussen ons als organisatie immers op de impact van game mechanieken op het gedrag van mensen (meestal medewerkers) als aanzet tot verandering. De sessies in Bosnië en Ghana gaan vooral over de progressie-loop uit mijn nieuwe boek (2016) ‘Laat op je werk spelen’ waar Bart al eerder over heeft gepubliceerd.

We hopen je tegen te komen op één van de genoemde events. We krijgen vaak een beperkte aantal vrijkaarten, dus schroom niet om hierom te vragen via Eva. Brutalen hebben de halve wereld, toch?!

leave a reply