Shift Happens

Door Jeroen Dumoulin – Player 3 @BrandNewGame

20 mei aanstaande is er weer een nieuwe editie van Shift Happens. Het symposium dat in het teken staat van verandering en hoe je als merk of bedrijf in deze nieuwe context kunt floreren.

De digitalisering van het medialandschap veroorzaakt verschuivingen in de huidige marketing en business modellen. Het speelveld van bedrijven en organisaties is snel en fundamenteel aan het veranderen. Deze veranderingen bieden nieuwe kansen voor zij die ze weet te benutten en bedreigingen waar we waakzaam voor moeten zijn.

Tijdens het innoverende symposium delen zes visionaire sprekers op verschillende deelgebieden de laatste inzichten door middel van korte, kernachtige presentaties met een hoog take away gehalte.

Jim Stolze deelt zijn unieke kijk op de veranderingen in het medialandschap en geeft inspirerende ideeën over het inzetten van crossmediale campagnes. Mark van Rijmenam, bekent met de laatste wereldwijde trends die een impact hebben op organisaties demonstreert de kracht van ‘Big data’. Bart Hufen gespecialiseerd in business games en gamification toont de kracht van games als verander-middel in de vorm van een ‘real-life GameStorm van 20 minuten. Rik Riezebos voorspelt een paradigma shift in branding, gebaseerd op het ‘nudging’ principe. Erwin van Lun kijkt terug op zijn voorspellingen uit 2005 over de veranderingen in media, marketing & merken anno 2015. En doet zijn voorspellingen voor de toekomst, waaronder de verdere groei van chatbots. Tot slot toont Koen Rakers middels twee cases hoe marketeers in kunnen spelen op de complexe samenstelling van communicatie kanalen om optimaal de kansen voor zichzelf en hun organisatie te kunnen benutten.

Kortom een niet te missen symposium voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied. Zie voor meer informatie deze link: shift happens. 

leave a reply