Laat met je merk spelen

Altijd al willen weten hoe games kunnen helpen om jouw marketingdoelstellingen te realiseren? Lees dan de gratis samenvatting van mijn boek ‘Laat met je merk spelen’! Hierin staat in vier overzichtelijke hoofdstukken beschreven hoe games helpen om bijvoorbeeld meer (virtuele) producten te verkopen, games als vervanging voor saaie workshops, traingen en e-learning of hoe games verander management vraagstukken kunnen vergemakkelijken.


Laat met je merk spelen (2010, Kluwer) – Dutch version of ‘A Brand New Playground’.

Hier kun je de samenvatting van mijn eerste boek gratis downloaden (speciaal gemaakt voor studenten en marketing managers). Samenvatting – Laat met je merk spelen

Je kunt het boek eenvoudig bestellen via Bol.com of direct via de Adformatie Shop

Tijdens Marcom 2010 heb ik de inhoud van het boek in een half uur uiteen getracht te zetten. De video verslaglegging daarvan vindt je hieronder.


Laat me weten wat je ervan vindt via Twitter @BartHufen #LMJMS

Dank je!